OBSŁUGA INFORMATYCZNA – TO SIĘ OPŁACA

Podstawowym działaniem firmy TEST-SYSTEM jest kompleksowa obsługa informatyczna przedsiębiorstw oraz instytucji. Proponujemy Państwu profesjonalny outsourcing informatyczny w ramach którego zapewnimy wsparcie oraz serwis sprzętu komputerowego dla firmy lub instytucji. Gwarantujemy naszym Klientom bezpieczeństwo oraz ciągłość pracy poprzez: profilaktyczne przeglądy sprzętu, doraźną wymianę uszkodzonych podzespołów oraz monitoring sprawności działania systemów informatycznych. Wybór naszej oferty jest doskonałym rozwiązaniem jeśli szukamy najwyższej jakości usług a jednocześnie dążymy do obniżenia wydatków.

Różne formy współpracy

Pierwszą a zarazem podstawową formą współpracy są stałe umowy serwisowe. Jest to forma którą zazwyczaj proponujemy firmą posiadającym większą ilość komputerów oraz sieć LAN. Nie stanowi jednak Problemu jeśli Klient posiada jeden komputer z dostępem do Internetu oraz drukarką fiskalna , posiadamy również dla niego bardzo ciekawą ofertę. Dzięki stałym umową serwisowym mogą Państwo liczyć m.in. na szybką reakcje serwisu , regularną kontrole sprzętu komputerowego oraz urządzeń drukujących.

Drugą metodą współpracy są usługi awaryjne. Wielu naszych klientów nie potrzebuje stałych umów serwisowych, oferujemy wiec dla nich usługi doraźne (awaryjne). Dzięki naszemu dużemu doświadczeniu uzyskają Państwo szybką pomoc w ramach jednorazowych zleceń. Serdecznie zapraszamy do sprawdzenia usług naszej firmy.

Umowy serwisowe opłacane są miesięcznie , w formie ryczałtu, a usługi doraźne opłacane są jednorazowo za wykonaną usługę.

Najczęściej spotykane usługi wchodzące w skład umowy serwisowej:

  • Serwis sprzętu komputerowego i oprogramowania
  • Pomoc przy wyborze rozwiązań informatycznych
  • Doradztwo w zakresie zakupu nowego sprzętu i oprogramowania
  • Archiwizacja danych
  • Instalacja, konfiguracja i wdrażanie oprogramowania wspierającego działalność firmy
  • Naprawy i modernizacje sprzętu komputerowego
  • Instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania
  • Usuwanie wirusów komputerowych
  • Administracja wewnętrznej sieci komputerowej
  • Administracja serwerem
  • Pomocy w programie Płatnik
  • Wsparcie w obsłudze programów księgowych oraz produkcyjnych

Umowy serwisowe określamy na podstawie:

  • Ilości komputerów pod opieką
  • Czasu reakcji na wezwanie
  • Ilości bezpłatnych wizyt w miesiącu – zależna od potrzeb
  • Administracji wewnętrznej sieci komputerowej
  • Zainstalowanego oprogramowanie
  • Ilości drukarek fiskalnych oraz kas fiskalnych